reklama

Moje muzikálové kruhy

Občas sa zamýšľam nad tým, ako v mojom živote v podstate nepodstatné rozhodnutia podstatne menia a usmerňujú môj život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V týchto riadkoch by sa mali určite objaviť Nicholas Winton, Ladislav Chudík, moja kanianska partia, atď., ale to by mal tento blog rozsah Hugových Bedárov, takže postupne.

Tento víkend sme strávili s kamarátkou Romankou v Prahe. Do Stovežatej som sa vrátila po troch rokoch, ale predstavte si, Karlov most bol na svojom mieste, aj Hradčany a aj Orloj s Týnskym chrámom. S Romi sme si rozdelili organizáciu. Ona zariadila dopravu a lístky na Fantóma opery, ja ubytovanie a harmonogram prehliadky mesta.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Praha je čarovná za každého počasia, vysoké vežičky, malebné uličky. V piatok sme sa stretli so Silviou, po dvoch rokoch, ale po troch v Prahe. A mne sa v hlave začal premietať príbeh, ktorého menovateľom bol muzikál a jeden spevák slovenského pôvodu, zasvätení vedia o koho ide. Niekedy v roku 2008 som sa k nemu dostala vďaka bulletinu z muzikálu Angelika. Prihlásila som sa do fanklubu, kde ma našla Romi a doteraz som jej vďačná, že mi napísala. Tak sme sa stretli vo Zvolene, išli na Františka, vďaka nej som spoznala Maju a Zuzku, vďaka ktorým som bola na Hamletovi, v Hošticích a zažila toho veľa. Nezabudnuteľným zostáva československý víkend, tentoraz v Bratislave. Prišiel Luky, Pavlínka, Alča, Ondra, Silvia a my sme objavili čaro mrkvy...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Silvia mala pre nás lístky, ktoré sme si objednali, pretože bolo obsadenie podľa našich predstáv a to sme sa dozvedeli vďaka Páji. A vďaka týmto trom skvelým dievčatám som teda po vyše roku plánovania videla Fantóma. 

Pri svojich muzikálových výletoch som spoznala aj ďalšie skvelé osoby, Radku, Maťku, Kristýnku. A myslím, že ešte veľa spoznám. Je to ako keď hodíte kameň do jazera. Vytvoria sa kruhy, ktoré sa zväčšujú a zväčšujú až vytvoria svet. Váš svet.

Katarína Berkešová

Katarína Berkešová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jednoducho baran :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu